czwartek, 5 kwietnia 2012

Święta Wielkanocne

Jak wiece za niedługo święta wielkanocne. Zawsze mile je spędzam, bo jestem wtedy sam w domu. Mogę trochę odpocząć od mojej rodzinki, lub zrobić rzeczy, które przy nich nie wolno mi robić. Wtedy mogę powylegiwać się na stole oraz fotelach ze skóry, podrapać meble i wiele innych fajnych rzeczy. Nikt mi przy tym nie przeszkadza i czuję się panem domu.
 A teraz chciałbym życzyć wam miłych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy, koszyczka pełnego samych łakoci, smacznego jajka i mokrego dyngusa. To ostatnie życzę tylko wam, bo sam boję się wody.

Specjalnie dla was mam także pewne prezenty, są to fotografie, które zostały zrobione na sesji zdjęciowej z okazji Świąt Wielkanocnych.




2 komentarze:

  1. Ale Sylwester jesteś słodkim kotem! ;) ja ta z zap

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem szczerze, że nie wpadłabym na pomysł żeby prowadzić bloga, w imieniu kota. Ale wielki szacun, bo blog jest ciekawy :)

    pozdrawiam
    www.nieudana95.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń